Procedura de transfer, in interesul serviciului, privind ocuparea postului vacant de îngrijitor la Serviciul Administrativ - Biroul Administrativ - Compartimentul Administrativ, prevăzut la poziția 125 din statul de organizare al unității, de către personalul din cadrul structurilor Ministerului Afacerilor Interne
A N U N Ţ
În conformitate cu prevederile Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și ale Procedurii de sistem privind transferul personalului contractual, Cod: PS-MAI-DGMRU - 102 - Ediția 2;
Secțiunea I – Denumirea postului ce urmează a fi ocupat prin transfer
Inspectoratul General al Poliţiei Române, cu sediul în municipiul Bucureşti, Str. Mihai Vodă nr. 4 – 6, Sectorul 5, declanșează procedura privind ocuparea, prin transfer, în interesul serviciului, a postului vacant de îngrijitor la Serviciul Administrativ - Biroul Administrativ - Compartimentul Administrativ, prevăzut la poziția 125 din statul de organizare al unității, de către personalul din cadrul structurilor Ministerului Afacerilor Interne.
Secțiunea a II-a – Condiții de ocupare a postului
Pot participa la transferul organizat pentru ocuparea postului sus-menționat numai persoanele care ocupă în cadrul unei unități din Ministerul Afacerilor Interne un post de același nivel, aceeași categorie și același grad sau treaptă profesională sau de un nivel superior.
Totodată, potrivit fișei postului, aceștia trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
- să aibă următoarea pregătire de bază: studii minime obligatorii;
- vechime în muncă/din care în M.A.I.: minim 1 an/nu este cazul.
OBS.! Nu se solicită vechime în specialitate.
Secțiunea a-III-a – Înscriere
Pentru înscrierea în cadrul procedurii de transfer, persoanele interesate vor prezenta, până la data de 28.02.2025, ora 1600, la sediul Direcției Management Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, din mun. București, Str. Mihai Vodă nr. 4-6, sector 5, următoarele documente:
1. cerere de transfer (conform modelului anexat);
2. Curriculum Vitae, modelul comun european (conform modelului anexat);
3. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflat în termen de valabilitate;
4. copie certificat de naștere și de căsătorie (obligatorie pentru candidații care sunt căsătoriți);
5. copiile documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului (diploma de absolvire a studiilor și, după caz, foaia matricolă/ suplimentul la diplomă și/sau orice alte documente care atestă nivelul și specializarea studiilor);
6. adeverință eliberată de unitatea de proveniență din care să rezulte vechimea în muncă, respectiv ce post ocupă în cadrul acesteia la momentul înscrierii.
Cu ocazia înscrierii, se vor prezenta toate documentele solicitate în prezentul anunț, atât în copie, cât și în original, în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea. Documentele pot fi depuse şi în copie legalizată, situaţie în care nu mai este necesară şi prezentarea originalelor.
Totodată, persoanelor înscrise li se vor atribui câte un cod unic de identificare, prin intermediul căruia se vor realiza activitățile de postare/afișare în cadrul procedurii de transfer.
Secțiunea a IV-a – Interviul de cunoaștere
Interviul de cunoaștere a persoanelor interesate va avea loc în data de 10.03.2025, ora 10:00, la sediul Inspectoratului General al Poliției Române din municipiul București, Str. Mihai Vodă nr. 4-6, Sector 5 și va consta în verificarea criteriilor prevăzute la art. 41 alin. (1) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, respectiv abilitățile, aptitudinile și motivația persoanelor înscrise.
Totodată, în cadrul interviului vor fi verificate și cunoștințele de specialitate, prin adresarea de întrebări din tematica și bibliografia anexate.
Comunicarea deciziei adoptate de către comisie în cadrul procedurii de transfer se va aduce la cunoștință prin postarea pe pagina de Internet a Poliției Române, www.politiaromana.ro, Secțiunea carieră – Posturi scoase la concurs (adresa http://www.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs), precum și la avizierul unității, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la finalizarea procedurii de transfer.
Secțiunea a V-a – Informații suplimentare
Relaţii suplimentare, privind condiţiile de participare și documentele necesare, se pot obţine, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 0800 – 1600, la tel. 0213.166.655, interior 26378 - Direcția Management Resurse Umane din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, cu sediul în municipiul București, Str. Mihai Vodă nr. 4-6, Sector 5.
Atenție! – Nu se admit derogări de la niciuna dintre condițiile prevăzute în prezentul anunț!
Tematici si bibliografii
Semnalări cazuri de corupţie
Ați sesizat un caz de corupție? Apelați linia telefonică gratuită a Direcţiei Generale Anticoruptie: 0800.806.806
DetaliiRelaţii cu publicul(click pe link)
Aflați informații utile privind depunerea petițiilor sau solicitarea de audiențe la conducerea Poliției Române.
DetaliiAbonare la newsletter
Abonați-vă la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu noutățile privind activitatea Poliției Române.
Detalii