Obligații ce revin conducatorilor societăților licențiate
Respectarea regulamentelor de organizare şi funcţionare proprii aprobate cu ocazia licenţierii;
Transmiterea la inspectoratul judeţean de poliţie sau la Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, după caz, a informărilor cu activitatea desfăşurată, în forma machetelor anexate, până la data de 15 ale ultimei luni din semestru (iunie şi decembrie).
Atenţie: informările se transmit chiar dacă nu s-au desfăşurat activităţi în perioada de referinţă!
- Pentru completarea machetei privind informarea cu activităţile desfăşurate de societăţile licenţiate în sisteme de alarmare împotriva efracţiei, accesaţi :Macheta STA
- Pentru completarea machetei privind activităţile desfăşurate de societăţile de pază, accesaţi: Macheta Societati Paza
- Pentru completarea machetei privind activitatea dispeceratelor de monitorizare, accesaţi : Macheta Dispecerate monitorizare
Comunicarea modificărilor survenite în structura societăţii: asociaţi, sedii, nr. telefon/fax, adrese web, e-mail se face, în scris, către Serviciului de Ordine Publică din cadrul Inspectoratului de Poliţie Județean ori Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti, după caz, unde se află sediul social al societății.
Solicitarea avizării personalului de conducere şi de execuţie.
Semnalări cazuri de corupţie
Ați sesizat un caz de corupție? Apelați linia telefonică gratuită a Direcţiei Generale Anticoruptie: 0800.806.806
DetaliiRelaţii cu publicul(click pe link)
Aflați informații utile privind depunerea petițiilor sau solicitarea de audiențe la conducerea Poliției Române.
DetaliiAbonare la newsletter
Abonați-vă la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu noutățile privind activitatea Poliției Române.
Detalii