26 Aprilie 2016Sursa: IGPR

Discovery Channel și Poliția Română lansează campania #ÎmparteMașinaMarțea, pentru diminuarea traficului auto din București

Proiectul face parte din campania globală Discovery#ÎncepeCuCevaşi este susţinut de Vodafone România

 

Discovery România și Poliţia Română anunţă lansarea unei campanii de responsabilizare a bucureștenilor cu privire la diminuarea traficului auto din Capitală, contribuind astfel și la reducerea amprentei de carbon. Conducătorii auto sunt încurajaţi ca, în fiecare zi de marţi (una dintre cele mai aglomerate zile din săptămână, potrivit unui studiu realizat de Guvern[1]), să își împartă maşina personală cu familia, colegii sau prietenii care au drum comun.

 

Proiectul se va derula în perioada aprilie – iunie 2016 şi va fi susţinut de Vodafone România, ca parte din campania de comunicare „Ai puterea să dai viață orașului tău!”. Iniţiativa Discovery a fost lansată anul trecut, odată cu premiera Racing Extinction, un documentar-manifest care își propune să inițieze o mișcare la nivel mondial. Sub îndemnul #ÎncepeCuCeva (#StartWith1Thing), campania lansează o serie de provocări individuale, prin care oricine poate contribui la conservarea biodiversității planetei.

 

Racing Extinction a reprezentat deschiderea unei noi direcții de comunicare pentru Discovery în România. Ne-a interesat subiectul și profesional și personal, așa că, de anul trecut, am căutat parteneri alături de care să facem lucruri care să se înscrie în campania  #ÎncepeCuCeva. Pentru că atât Poliția Română, cât și Vodafone, au găsit ideea interesantă, am început cu #ÎmparteMașinaMarțea, pentru că e genul de lucru simplude făcut și explicat, dar cu multiple beneficii. Atunci când împarți mașina cu o persoană cunoscută, contribui la scăderea traficului, dar și a emisiilor de dioxid de carbon, adică salvezi orașul și planeta în același timp. În plus, ideea e amuzantă și, cine știe, ar putea să se transforme în obicei”, a spus Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.

 

Siguranța cetățeanului este obiectivul prioritar al Poliției Române, pe care încercăm să îl îndeplinim, atât prin acțiunile desfășurate zilnic în teren, cât și prin activități de prevenire și informare. Ne-am alăturat campaniei Discovery, având convingerea că schimbarea stă în lucrurile simple și e în puterea fiecăruia dintre noi de a face ceva. Știm din experiența cotidiană că adoptarea unei maniere prudente de a conduce autoturismul înseamnă un consum mai mic de combustibil și, prin urmare, mai puține noxe emise în atmosferă. Suntem încrezători că prin partajarea autoturismului cu persoane cunoscute, pentru început într-una dintre zilele săptămânii, respectiv prin respectarea regulilor de circulație, timpul necesar deplasării va fi mai mic, iar confortul fiecăruia dintre noi va crește’’, a spus comisar-șef de poliție Florentin Brăcea, directorul Direcției Rutiere din Poliția Română.

 

Pentru a contribui la conservarea planetei, e nevoie și de gesturi simple. Campania „Ai puterea să dai viață orașului tău!” are un mesaj menit să îi inspire pe bucureșteni să se implice activ în a schimba orașul în care trăiesc, prin actul generos de a împărți mașina cu cineva cunoscut marțea, una dintre cele mai aglomerate zile ale săptămânii, conform statisticilor. Alături de Discovery şi Poliţia Română, rolul nostru este să-i încurajăm şi să îi susţinem să facă tot mai multe astfel de călătorii prin oraş, ajutând astfel la scăderea traficului auto și a emisiilor de carbon”, a spus Laura Barbu, Director, Brand and Marketing Communications, Vodafone România.

Campania va fi promovată on-air, printr-o serie de elemente de comunicare non-standard (smart ideas, program vignette, commercial vignettes, break keepers etc.) difuzate pe Discovery Channel, TLC, Animal Planet și Eurosport, prin intermediul canalelor de social media ale Discovery, Poliției Romane şi Vodafone, precum și cu ajutorul agenţilor de poliţie care vor informa participanţii la trafic. De asemenea, cu această ocazie, Discovery România va găzdui o serie de activități pe paginade Facebook, încurajându-i pe cei care în zilele de marți împart maşina cu alți prieteni, să posteze o imagine a întregului grup folosind hashtag-urile #ÎncepeCuCeva și #ÎmparteMașinaMarțea.

 

Mai multe informaţii despre proiect vor fi în curând disponibile pe platforma impact.discovery.ro

Vignetta de program realizată în parteneriat cu Poliția Română poate fi vizualizată aici:

 

https://www.wetransfer.com/downloads/bd8c72bff7817cc8045764713fde886220160426104904/a0791b24612b6d9efa6a18276262aee820160426104904/962d89

 

Despre Racing Extinction

Parte a campaniei globale, Discovery România a difuzat, la finalul anului trecut, premiera documentarului-manifest „Racing Extinction”, semnat de regizorul premiat cu Oscar Louie Psihoyos despre speciile în pericol de dispariție și eforturile depuse pentru a împiedica dispariția în masă a acestora. Acelaşi mesaj din documentar a fost proiectat pe faţada Palatului Parlamentului, în cadrul iMapp Bucureşti, ediţia 2015, unul dintre cele mai mari spectacole de video-mapping din lume. Materialul video proiectat de Discovery în cadrul iMapp Bucureşti poate fi vizualizaaici. Acelaşi mesaj a fost promovat şi în cadrul TEDxBucharest, în luna noiembrie 2015.

Discovery Channel a redifuzat documentarul Racing Extinction, vineri, 22 aprilie, de la ora 24.00, sărbătorind ZiuaPământului.

Pentru mai multe informaţii despre program, accesaţi www.discovery.ro sau intraţi pe Facebook la Facebook.com/discovery.romania şi pe Twitter @DiscoveryRo.

 

DESPRE DISCOVERY NETWORKS CEEMEA:

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial pe segmentul canalelor TV cuplată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonațiîn peste 220 de țărișiteritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferăoamenilorposibilitatea de a-şisatisfacecuriozitateacuajutorul conținutului de înaltă calitate, prinintermediulbrandurilor sale globale de televiziune, înfruntecu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocityși OWN: OprahWinfrey Network. Discovery controleazăEurosport, liderul pan-regional înconținutsportiv din Europa, Asia Pacific, OrientulMijlociuși Africa. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produseşiserviciieducaţionaleînşcoli, prinintermediul Discovery Education, şideţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks. În Europa Centralăși de Est, OrientulMijlociușiAfrica, 18 branduriDiscoveryajung la peste 517 de milioane de abonațidin 109 de țărișiteritorii, fiinddifuzateîn 21 de limbi. Pentru mai multe informații, vizitați www.discovery.ro.

 

Semnalări cazuri de corupţie

Ați sesizat un caz de corupție? Apelați linia telefonică gratuită a Direcţiei Generale Anticoruptie: 0800.806.806

Detalii

Relaţii cu publicul(click pe link)

Aflați informații utile privind depunerea petițiilor sau solicitarea de audiențe la conducerea Poliției Române.

Detalii

Abonați-vă la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu noutățile privind activitatea Poliției Române.

Detalii