Data concursului: 28 Septembrie 2023

ANUNȚ privind ocuparea funcţiei de șef serviciu la Serviciul Antidrog din cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Cluj-Napoca din Inspectoratul General al Poliției Române, prevăzută la poziţia 20 din statul de organizare al unităţii, cu recrutare din sursă internă.

A  N  U  N  Ţ

 

În conformitate cu prevederile art. 2735 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului şi ale Ordinului M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, ambele cu modificările şi completările ulterioare;

 

Inspectoratul General al Poliţiei Române cu sediul în Municipiul Bucureşti, Str. Mihai Vodă nr. 4 - 6, Sectorul 5, organizează

 

C  O  N  C  U  R  S :

 

Pentru ocuparea funcţiei de șef serviciu la Serviciul Antidrog din cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Cluj-Napoca din Inspectoratul General al Poliției Române, prevăzută la poziţia 20 din statul de organizare al unităţii, cu recrutare din sursă internă.

În vederea înscrierii şi participării la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ, următoarele condiţii:

 

  1. Să fie ofițeri de poliție, cu următoarea pregătire de bază:
  • studii universitare de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă;

 sau

-       studii superioare de licență - ciclul I de studii universitare (în sistem „Bologna”);

 

  • să aibă pregătirea de specialitate:

-   cursuri postuniversitare sau de masterat (studii de master) în domeniul management sau în specialitatea studiilor de bază;

sau

-    studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă, absolvite anterior aplicării celor trei cicluri de tip „Bologna” în domeniul management sau în specialitatea studiilor de bază;

            sau

-   studii universitare de master, ciclul II de studii universitare (în sistem Bologna), în domeniul management sau în specialitatea studiilor de bază;

  1. să fie declaraţi «apt medical» şi «apt» la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
  2. să deţină gradul profesional de minimum inspector principal de poliţie;
  3. să aibă vechime în structurile de ordine publică, apărare și siguranță națională: 5 ani;
  4. să aibă 3 ani vechime în specialitatea structurii;
  5. să aibă 2 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
  6. să fi obţinut calificativul de cel puţin ,,Bine” la ultimele două evaluări anuale de serviciu;
  7. să nu se afle sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta să nu fi fost pusă în mişcare acţiunea penală;
  8. să dețină/să obțină autorizația de acces la informații clasificate, clasa ”Secret de Stat”, nivel ”STRICT SECRET”;
  9. să dețină/să obțină aviz pentru numirea în structurile poliției judiciare, în calitate de organ de cercetare al poliției judiciare;
  10. să dețină/să obțină aviz de organ de cercetare al poliției judiciare și ulterior D.I.I.C.O.T..

 

Cererile de participare la concurs (conform modelului anexat) vor fi adresate inspectorului general al Poliției Române și vor fi depuse la adresa de e-mail a Inspectoratului General al Poliției Române - Direcția Management Resurse Umane concursuriconducere@politiaromana.ro până la data de 05.09.2023, ora 16.00 (inclusiv în zilele nelucrătoare).

Dosarele de recrutare vor fi depuse, până la aceeași dată, respectiv 05.09.2023, ora 16.00 (și în zilele nelucrătoare), exclusiv în format electronic (scanat, format PDF needitabil), la adresa de e-mail a Inspectoratului General al Poliției Române - Direcția Management Resurse Umane concursuriconducere@politiaromana.ro și vor cuprinde documentele prevăzute de art. 60 alin. (1) din Anexa nr. 3 la Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 140/2016, astfel:

  1. cerere de înscriere (Anexa 1) și curriculum vitae, model Europass, Anexa nr. 9 la Dispoziția directorului general al DGMRU nr. II/1620/2015;
  2. copii ale actului de identitate și ale documentelor care atestă nivelul și specializarea studiilor impuse de cerințele postului;
  3. adeverință care conține rezultatul ultimului examen de bilanț, eliberată de medicul de unitate, în formatul prevăzut de Anexa nr. 2 la Dispoziția Comună a Direcției Medicale și a Direcției Generale Management Resurse Umane nr. 963164/15.03.2022 și nr. 327674/15.03.2022;
  4. declarația de confirmare a cunoașterii și acceptării condițiilor de recrutare (Anexa 2);
  5. adeverinţă eliberată de structura de resurse umane a unității de provenienţă, din care să rezulte îndeplinirea condiției prevăzute la pct. 7 și 8 din prezentul anunț;

Candidatul declarat „admis” va prezenta documentele din dosarul de recrutare, în original, în vederea certificării pentru conformitate și semnării de către persoana desemnată și de către candidat. Originalul documentelor se restituie candidatului, după certificarea copiilor.

Documentele menționate pot fi depuse și în copie legalizată, situație în care activitățile de certificare nu se mai realizează.

În situația în care candidatul declarat „admis” nu prezintă toate documentele solicitate și/sau nu prezintă documentele în original în vederea certificării pentru conformitate a copiilor și/sau în situația în care se constată că documentele prezentate nu sunt autentice, oferta de ocupare a postului se face candidatului clasat pe următorul loc, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Dacă nu există un alt candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat „admis” la concurs, se poate organiza un nou concurs, potrivit actelor normative incidente.

Întrucât examinarea psihologică este de competența Centrului de Psihosociologie al M.A.I., data, ora, locul și celelalte detalii vor fi comunicate prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului General al Poliției Române www.politiaromana.ro.

 

Candidații nu vor fi anunțați personal cu privire la data, ora și locul unde se va organiza evaluarea psihologică, fiind obligați să se informeze prin verificarea permanentă a paginii de Internet a Inspectoratului General al Poliției Române www.politiaromana.ro.

Candidații trebuie să se prezinte în ziua, data, ora și locul în care au fost planificați pentru susținerea evaluării psihologice.

Lista candidaților declarați „apt” psihologic se va posta pe pagina de Internet a Inspectoratului General al Poliției Române www.politiaromana.ro.

Candidații declarați „inapt” psihologic vor fi informați prin e-mail și nu vor putea participa la concurs.

Concursul va consta în susținerea unui interviu structurat pe subiecte profesionale, potrivit prevederilor art. 26 din Anexa nr. 3 la OMAI nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unitățile de poliție ale MAI, care se înregistrează audio și/sau video și se va desfășura la sediul Inspectoratului General al Poliției Române din Municipiul Bucureşti, Șoseaua Ștefan cel Mare nr. 13 - 15, Sectorul 2, în data de 28.09.2023, după următorul grafic:

  • instructajul candidaților: ora 14.00;
  • desfășurarea interviului pe subiecte profesionale: ora 14.15;
  • afișarea grilei de apreciere: la finalizarea interviului desfășurat cu ultimul candidat;
  • afișarea rezultatelor: după ora 16.00 (în raport de numărul candidaților);
  • perioada limită de depunere a eventualelor contestații (în termen de 24 de ore de la afișarea rezultatelor, respectiv 29.09.2023);
  • soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la această activitate se va realiza în perioada 02.10. – 03.10.2023;

- afișarea tabelului cu rezultatele finale se va realiza în perioada 29.09. – 03.10.2023, în funcție de existența/inexistența unor eventuale contestații.

       Evaluarea probei de concurs se face cu note de la 1 la 10.

       Nota minimă de promovare a probei de concurs este 7,00.

           Candidații sunt declarați „admis” în ordinea descrescătoare a notelor obținute la interviul structurat pe subiecte profesionale. În situația în care mai mulți candidați obțin aceeași notă, este declarat „admis” la concurs candidatul care are cea mai mare vechime în specialitatea postului scos la concurs. În situația în care mai mulți candidați au aceeași vechime în specialitatea postului scos la concurs, este declarat „admis” candidatul care are cea mai mare vechime în studiile necesare postului scos la concurs.

Rezultatele se înscriu în tabelul cu rezultatele obținute la concurs și se aduc la cunoștință prin afișare la sediul Inspectoratului General al Poliției Române și prin postare pe pagina de Internet a Inspectoratului General al Poliției Române www.politiaromana.ro.

Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut la interviul structurat pe subiecte profesionale poate formula contestație o singură dată, în termen de 24 de ore de la afișare, ce va fi depusă în format electronic (semnată și scanată în format electronic needitabil) la adresa de e-mail a Inspectoratului General al Poliției Române - Direcția Management Resurse Umane  concursuriconducere@politiaromana.ro.

Rezultatele la contestații se comunică candidaților prin afișare la sediul Inspectoratului General al Poliției Române și se postează pe pagina de Internet a Inspectoratului General al Poliției Române www.politiaromana.ro.

Nota acordată după soluționarea contestației la interviul structurat pe subiecte profesionale este definitivă.

 

La concurs pot participa numai candidații care îndeplinesc condițiile legale, criteriile specifice de recrutare, condițiile de ocupare prevăzute în fișa postului și ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite și depuse în termenul prevăzut în prezentul anunț de concurs

Fișa postului poate fi consultată, la cerere, de către candidați, la sediul Inspectoratului General al Poliției Române, din strada Mihai-Vodă nr. 4-6, sector 5, municipiul București, tel. int. 26423.

Relații suplimentare privind condițiile de participare sau documentele necesare se pot obține de la Direcția Management Resurse Umane, din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, la tel. int. 26423, în zilele lucrătoare.

Modificările care privesc organizarea și desfășurarea concursului, intervenite din motive obiective (cauzate de contextul epidemiologic sau de alți factori), se vor afișa în timp util pe pagina de internet a Inspectoratului General al Poliției Române, www.politiaromana.ro.

Candidații sunt rugați să citească cu atenție anunțul și să respecte organizarea stabilită cu privire la toate etapele concursului.

Tematica și bibliografia fac parte integrantă din prezentul anunț. 

Tematici si bibliografii

TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA

recomandată candidaților înscriși la concursul ce se va organiza pentru ocuparea funcției de șef serviciu la Serviciul Antidrog din cadrul Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Cluj-Napoca din Inspectoratul General al Poliției Române

 

 

  1. PREGĂTIRE GENERALĂ

 

CAP. I. A.  MANAGEMENT

Tematica

  • Funcţiile procesului managerial;
  • Planificarea managerială;
  • Conducerea subordonaţilor;
  • Controlul managerial;
  • Managementul luării deciziilor;
  • Comunicarea în activitatea managerială;

 

Bibliografie

  • Managementul organizaţional al Poliţiei – Fundamente teoretice, – Costică Voicu, Ştefan Prună, Editura MEDIAUNO 2007;

 

CAP. I. B.  RESURSE UMANE, ADMINISTRATIV ȘI CONTROL

Tematica

  • Organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române;
  • Capitolul V din Legea 218/2002 – Drepturi și obligații;
  • Atribuţiile Poliţiei Române;
  • Drepturile și îndatoririle polițiștilor şi sancțiunile aplicate acestora;
  • Modificarea şi suspendarea raportului de serviciu al poliţistului;
  • Restrângerea exerciţiului unor drepturi şi libertăţi;
  • Organizarea, funcţionarea, atribuţiile şi competenţa Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism. Dispoziţii procedurale;
  • Codul de etică şi deontologie al poliţistului;
  • Condiţiile în baza cărora poliţistul are dreptul la concedii de odihnă, concedii de studii şi învoiri plătite, concedii fără plata, bilete de odihnă, tratament şi recuperare;
  • Acordarea recompenselor şi răspunderea disciplinară a poliţiştilor;
  • Activităţile de analiză a postului şi de întocmire a fişei postului;
  • Perioada de stagiu, perioada de probă, definitivarea în profesie şi exercitarea tutelei profesionale;
  • Proceduri privind naşterea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale poliţiştilor;
  • Evaluarea de serviciu a poliţiştilor;
  • Programul de lucru al poliţiştilor, formele de organizare a acestuia şi acordarea repausului săptămânal;
  • Acordarea majorării salariale pentru personalul Ministerului Afacerilor Interne care desfăşoară activităţi în zilele de repaus săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează;
  • Condițiile de stabilire a majorării salariale pentru munca suplimentară prestată de personalul cu statut special, precum și activitățile deosebite cu caracter operativ sau neprevăzut;
  • Măsurile privind identificarea și gestionarea potențialelor comportamente dezadaptative în rândul personalului M.A.I.;
  • Gestionarea post-eveniment de către structurile M.A.I. a cazurilor de ultraj asupra pesonalului propriu.

 

 

Bibliografie

  • Legea nr. 218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, cu modificările şi completările ulterioare, republicată;
  • Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, cu modificările şi completările ulterioare;
  • O.U.G. nr. 78/2016 pentru organizarea şi funcţionarea D.I.I.C.O.T., precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
  • H.G. nr. 991/2005 pentru aprobarea Codului de etică şi deontologie al poliţistului;
  • H.G. 1578/2002 privind condiţiile în baza cărora poliţistul are dreptul la concedii de odihnă, concedii de studii şi învoiri plătite, concedii fără plata, bilete de odihnă, tratament şi recuperare;
  • H.G. 725/2015 pentru stabilirea normelor de aplicare a cap. IV din Legea nr. 360/2002 privind Statutul poliţistului, referitoare la acordarea recompenselor şi răspunderea disciplinară a poliţiştilor;
  • O.M.A.I. nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale M.A.I., cu modificările şi completările ulterioare;
  • O.M.A.I. nr. 577/2008 privind programul de lucru al poliţiştilor, formele de organizare a acestuia şi acordarea repausului săptămânal;
  • O.M.A.I. nr. 4/2015 privind condiţiile de acordare a majorării salariale pentru personalul Ministerului Afacerilor Interne care desfăşoară activităţi în zilele de repaus săptămânal, de sărbători legale şi în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează;
  • OMAI 60 / 2022 privind condițiile de stabilire a majorării salariale pentru munca suplimentară prestată în cursul anului 2022 de personalul cu statut special, precum și activitățile deosebite cu caracter operativ sau neprevăzut.
  • Dispoziția comună 8042/2018 referitoare la stabilirea unor măsuri privind identificarea și gestionarea potențialelor comportamente dezadaptative în rândul personalului M.A.I.;
  • Procedura de sistem privind activitățile desfășurate de structurilor M.A.I. pentru gestionarea post-eveniment, la nivel instituțional, a cazurilor de ultraj asupra personalului propriu PS-MAI-DGMO-46. –

 

CAP. I. C.PROTECŢIA INFORMAŢIILOR CLASIFICATE ȘI SECRETARIAT

Tematica

  • Protecţia informaţiilor clasificate;
  • Informaţii clasificate: cadrul legal, principii, definiţii, obligaţii, răspunderi, sancţiuni;
  • Clasificarea şi declasificarea informaţiilor. Măsuri minime de protecţie specifice claselor şi nivelurilor de secretizare;
  • Reguli generale privind evidenţa, întocmirea, păstrarea, procesarea, multiplicarea, manipularea, transportul, transmiterea şi distrugerea informaţiilor clasificate;
  • Protecţia informaţiilor secrete de stat;
  • Exercitarea controlului asupra măsurilor privitoare la protecţia informaţiilor clasificate;
  • Forma, conținutul și gestionarea documentelor neclasificate, circuitul și promovarea corespondenței către conducerea M.A.I.;
  • Procedura de cercetare a incidentelor de securitate.

 

 

Bibliografie

  • Legea nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, cu modificările şi completările ulterioare;
  • H.G. nr. 781/2002 privind protecţia informaţiilor secrete de serviciu;
  • H.G. nr. 585/2002 pentru aprobarea standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România cu modificările şi completarile ulterioare;
  • O.M.A.I. nr. 118/2021 privind redactarea și gestionarea documentelor neclasificate, circuitul și promovarea corespondenței la nivelul M.A.I.;
  • Procedura privind cercetarea incidentelor de securitate PRO-PG25

 

CAP. I. D.COMUNICARE PUBLICĂ ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Tematica

  • Accesul liber la informaţiile de interes public;
  • Protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
  • Activitatea de primire, înregistrare, repartizare, transmitere şi soluţionare a petiţiilor, precum și primirea în audiență a cetățenilor;
  • Organizarea și desfășurarea activității de informare publică și relații publice în M.A.I..

 

Bibliografie

  • Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
  • Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);
  • Legea nr. 363/2018 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autorităţile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale şi combaterii infracţiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative şi de siguranţă, precum şi privind libera circulaţie a acestor date;
  • O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
  • O.M.A.I. nr. 33/2020 privind activităţile de soluţionare a petiţiilor, primire în audiență și consiliere a cetățenilor în MAI;
  • O.M.A.I. nr. 201/2016 privind organizarea și desfășurarea activității de informare publică și relații publice în M.A.I..

 

 

CAP. I. E.COOPERARE JUDICIARĂ ȘI POLIŢIENEASCĂ INTERNAŢIONALĂ

Tematica

  • Semnalările introduse în Sistemul Informatic Schengen;
  • Echipe comune de anchetă;
  • Asistenţa judiciară în materie penală;
  • Cooperarea cu Europol. Canalele de cooperare; Schimbul de informaţii; Asistenţa EUROPOL cu privire la anchetele penale; Reguli privind prelucrarea datelor în cadrul anchetelor;
  • Cooperarea polițienească internațională; Proceduri specifice; Forme de cooperare; Schimbul de date și informații operative;

 

Bibliografie

  • Legea nr. 141/2010 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Sistemului Informatic Naţional de semnalări şi participarea României la sistemul de Informaţii Schengen, republicată;
  • Lege nr. 302/2004 privind cooperarea judiciară internaţională în materie penală, republicată;
  • Legea nr. 56/2018 privind cooperarea autorităţilor publice române cu Agenţia Uniunii Europene pentru Cooperarea în Materie de Aplicare a Legii (Europol);
  • O.U.G. nr. 103/2006 privind unele măsuri pentru facilitarea cooperării poliţieneşti internaţionale, republicată;

 

CAP. I. F. SPECIALITATE

Tematica

  • Legea penală şi limitele ei de aplicare;
  • Infracţiunea;
  • Măsuri de siguranţă;
  • Minoritatea;
  • Cauzele care înlătură răspunderea penală;
  • Cauzele care înlătură sau modifică executarea pedepsei;
  • Constituirea unui grup infracțional organizat;
  • Probele şi mijloacele de probă, procedee probatorii;
  • Măsurile preventive şi alte măsuri procesuale;
  • Acte procesuale şi procedurale comune;
  • Urmărirea penală;
  • Protecţia martorilor;
  • Dispoziţii, reguli generale şi speciale privind înregistrarea, evidenţa unitară şi circuitul sesizărilor penale. Registre;
  • Măsuri de natură organizatorică necesare îndeplinirii în condiţii optime a activităţilor dispuse organelor de poliţie de către procuror;
  • Înregistrarea ordonanţelor de delegare în registrele privind delegările;
  • Organizarea şi funcţionarea camerelor de corpuri delicte;

 

 

Bibliografie

  • Legea nr. 286/2009 privind Codul penal cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 135/2010 privind  Codul de Procedură Penală cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 682/2002 privind protecţia martorilor, republicată;
  • Ordinul comun M.A.I. nr. 56/2014 - PÎCCJ nr. 12/C/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind înregistrarea, evidenţa unitară,  circuitul sesizărilor penale şi coordonarea administrativă a activităţilor dispuse organelor de poliţie de către procuror;
  • Dispoziţia IGPR nr. 76/2014 privind activitatea de înregistrare a dosarelor penale şi a dispoziţiilor procurorului;
  • O.M.A.I. nr. 73 /2013 privind organizarea şi funcţionarea camerelor de corpuri delicte.

 

 

  1. PREGĂTIRE DE SPECIALITATE

 

CAP. II. A.  COMBATEREA TRAFICULUI ILICIT DE DROGURI

Tematica

  • Sancționarea traficului și a altor operațiuni ilicite cu substanțe aflate sub control național;
  • Dispoziții procedurale în cazul infracțiunilor prevăzute de Lg. 143/2000 privind combaterea traficului și consumului de droguri;
  • Substanţe aflate sub control naţional, droguri şi precursori;
  • Regimul juridic privind cultivarea, producerea, fabricarea, depozitarea, comerțul, distribuția, transportul, deținerea, oferirea, transmiterea, intermedierea, achiziționarea, utilizarea și tranzitul pe teritoriul național ale plantelor, substanțelor și preparatelordin Lg. 339/2005;
  • Norme privind combaterea operațiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive;
  • Regimul juridic al precursorilor în România;
  • Prevenirea şi combaterea spălării banilor;
  • Urmărirea şi identificarea bunurilor provenite din săvârşirea de infracţiuni şi a altor bunuri având legătură cu infracţiunile şi care ar putea face obiectul unei dispoziţii de indisponibilizare, sechestru sau confiscare emise de o autoritate judiciară competentă în cursul unor proceduri penale. Administrarea şi valorificarea bunurilor indisponibilizate în cadrul procesului penal.
  • Procedura privind completarea FIȘEI UNICE;
  • Procedura privind modul de acțiune în cazul depistării unor culturi ilicite de plante cu conținut stupefiant.
  • Procesul de producției al cocainei
  • Procesul de producție al heroinei
  • Procesul de producție al rezinei de canabis
  • Metode de producere a drogurilor sintetice
  • Tendințe la nivelul Uniunii Europene în domeniul drogurilor sintetice, cocaină și canabis

 

 

Bibliografie

  • Legea nr. 143/2000, privind prevenirea şi combaterea traficului şi consumului ilicit de droguri, cu modificarile si completările ulterioare, republicată;
  • Legea nr. 339/2005 privind regimul juridic al plantelor, substanţelor şi preparatelor stupefiante şi psihotrope;
  • Legea 194/2011 privind combaterea operatiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decat cele prevazute de acte normative in vigoare, republicată;
  • H.G. nr. 860/2005, pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a dispoziţiilor Legii nr. 143/2000 privind prevenirea şi combaterea traficului şi consumului ilicit de droguri, cu modificările şi completările ulterioare;
  • H.G. nr. 1915/2006, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 339/2005,  privind regimul juridic al plantelor, substantelor si preparatelor stupefiante si psihotrope, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 142/2018 privind precursorii de droguri;
  • Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
  • Legea nr. 318/2015 pentru înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
    1. Procedura operațională privind completarea FIȘEI UNICE – instrumentul de colectare a datelor aferente capturilor de droguri la nivel național PO/DCCO/SA/01 ed. 1.
    2. Procedura operațională privind modul de acțiune în cazul depistării unor culturi ilicite de plante cu conținut stupefiant PO/DCCO/SA/02 ed. 1

https://www.emcdda.europa.eu/publications/eu-drug-markets/methamphetamine_en

  • https://www.emcdda.europa.eu/topics/pods/synthetic-drug-production_en
  • https://www.emcdda.europa.eu/publications/eu-drug-markets/methamphetamine_en
  • https://www.emcdda.europa.eu/publications/eu-drug-markets/methamphetamine/main-production-methods-europe_en
  • https://www.emcdda.europa.eu/publications/eu-drug-markets/methamphetamine_en
  • https://www.emcdda.europa.eu/system/files/publications/14644/20222419_TDAT22001R                                    
  • https://www.emcdda.europa.eu/publications/joint-publications/eu-drug-markets-report-2019
  • https://www.emcdda.europa.eu/media-library/infographic-heroin-production-process_en
  • https://www.emcdda.europa.eu/publications/joint-publications/eu-drug-markets-report-2019
  • https://www.youtube.com/watch?v=6o4zOMNlSco&ab_channel=EMCDDA
  • https://www.emcdda.europa.eu/system/files/publications/2937/POD_Cannabis%20resin%20market.pdf
  • https://www.emcdda.europa.eu/media-library/motion-graphic-cannabis-resin-production-explained_en
  • https://www.youtube.com/watch?v=lPYx64Tl4jg&ab_channel=EMCDDA

 

PRECIZĂRI:

1.    Actele normative prevăzute în bibliografia recomandată candidaţilor vor fi studiate în forma actualizată la data publicării anunţului de concurs;

2.    Actele normative menţionate în bibliografie şi pentru care nu sunt specificate capitole sau titluri, vor fi studiate în totalitate.

 

Semnalări cazuri de corupţie

Ați sesizat un caz de corupție? Apelați linia telefonică gratuită a Direcţiei Generale Anticoruptie: 0800.806.806

Detalii

Relaţii cu publicul(click pe link)

Aflați informații utile privind depunerea petițiilor sau solicitarea de audiențe la conducerea Poliției Române.

Detalii

Abonați-vă la newsletterul nostru pentru a fi la curent cu noutățile privind activitatea Poliției Române.

Detalii